Dobri marketinški nasveti pridejo vedno prav

06.02.2012

Kako pripraviti ponudbo, ki je nihče pri zdravi pameti ne bo mogel zavrniti? To je glavna tema letošnjega, že tradicionalnega največjega marketinškega seminarja. mag. Aleš Lisac, priznani marketinški strokovnjak je prepričan, da bo leto 2012 uspešno.

Prepričan je zato, ker verjame, da podjetniki lahko pripravijo odlično ponudbo in on vam je pri tem pripravljen pomagati.

Vsakemu udeležencu seminarja bo BREZPLAČNO ocenil marketinški dokument (ponudbo, pismo, e-mail, oglas, letak, vizitko …) in svetoval, kako ga izboljšati, da bo garantirano deloval bolje.

Program seminarja:

  • Kako sestaviti ponudbo, ki je nihče ne bo zavrnil – 5 kritičnih elementov
  • Kako vnaprej z veliko gotovostjo ugotoviti, ali bo stranka kupila ali ne?
  • S kom se vam sploh splača pogovarjati – izbira prave baze podatkov
  • Testiranje
  • Pisanje za splet in google
  • 10 svetovnih akcij direktnega marketinga, ki se vam jih splača poznati
  • Kako izboljšati ponudbo, ne da spremenite eno samo besedo
  • Uporaba različnih medijev, kdaj in kako
  • Ponavljanje – kako na različne načine z različnimi mediji povedati strankam isto; ker nihče ne kupi, ko ga prvič vprašamo, ali bo kupil
  • 15 testnih vprašanj za občinstvo – z ugibanjem do znanja
  • Komentar 20 slovenskih ponudb, oglasov, oglasnih akcij
  • Zvezdica, ki poskrbi, da bodo vašo ponudbo vsi opazili.

Na seminarju bo še veliko možnosti za skupno druženje in sklepanje novih poslovnih stikov.

Seminar se bo izvedel:

  • 1. marca 2012, v Ljubljani, dvorana Smelt
  • 6. marca 2012, v Ljubljani, dvorana Smelt
  • 8. marca 2012, v Mariboru, hotel Habakuk

Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

Več informacij o seminarju, predavateljih in prijavi je dosegljivih na naslednji povezavi.

Nazaj