Od inovacij do uspešnih tržnih implementacij

20.10.2011

Na letošnji konferenci bodo predstavniki centra odličnosti COBIK odstrli ključna vprašanja na področju razvoja novih izdelkov in storitev v Sloveniji, predstavili uspešne inovacijske in tržne prakse največjih ter izpostavili preboje majhnih podjetij.

Global Innovation Scoreboard, ki ga spremljamo v Pro Inno Europe, enem od letnih poročil, ki analizira stanje inovativnosti držav in njene uspešnosti, je Slovenijo v letu 2011 uvrstila med države sledilke, s čimer je naša država v zadnjih letih napredovala iz skupine zmernih inovatorjev v skupino sledilcev. Postavila nas je ob bok Estoniji, Češki, Madžarski, Hrvaški, Hong Kongu, tako z vidika absolutne kot relativne inovacijske uspešnosti.

Tudi to je eden od razlogov, da je tema COBIK konference 2011 usmerjena v ustvarjanje tržne uspešnosti inovacij. Slovenija namreč zaostaja za razvitimi v prevedbi dobrih idej in invencij v tržno uspešne in prepoznavne izdelke, storitve, rešitve, še posebej mednarodno.

Predstavljene bodo tudi ugotovitve raziskave o odprtem inoviranju in mreženju slovenskih malih ter srednje velikih visokotehnoloških podjetij.

Program konference bo povezovala prof. dr. Maja Makovec Brenčič, vodja programskega sveta konference, COBIK, in prodekanja za razvoj, Ekonomska fakulteta v Ljubljani.

Program konference in brezplačna registracija se nahajata na povezavi www.cobik.si/konferenca2011.

Nazaj