Celtra prejela 5-milijonsko investicijo ameriških skladov

28.01.2011

V manj kot dveh letih po investiciji družbe Prvi sklad je družba Celtra pritegnila ameriške investitorje in od ameriških skladov GrandBanks Capital in Fairhaven Capital prejela investicijo v višini 5 milijonov ameriških dolarjev.

Slovensko tehnološko “start-up” podjetje Celtra, ki se ukvarja z razvojem tehnologije za mobilno oglaševanje, je zbralo dodatnih 5 milijonov dolarjev od dveh ameriških skladov tveganega kapitala: Fairhaven Capital in GrandBanks Capital. Celtra je že predhodno pridobila tvegani kapital od slovenskega sklada Prvi sklad DTK, katerega upravlja RSG Kapital.

Celtra je v letu 2009 zbrala 900 tisoč EUR tveganega kapitala od slovenskega investitorja RSG Kapital. Investicija je podjetju omogočila resnejši prodor na ameriškem trgu in mu omogočila odskočno desko za nadalnji razvoj. Z vložkom RSG Kapitala je podjetje odprlo svojo razvojno pisarno v Ljubljani na Kongresnem trgu, kjer imajo letos namen zaposliti do 15 razvojnih inženirjev in marketinških specialistov. Jure Mikuž, direktor RSG Kapital, pravi: »Celtra se je potrdila kot prva naša naložba, v katero smo vložili denar v zelo zgodnji fazi in vanjo kasneje uspešno privabili tudi ameriške investitorje. Slednji nam zagotavljajo potrditev kvalitete naše naložbe in večjo verjetnost za uspešno prodajo naložbe z donosom v naslednjih letih. Ta model investiranja bomo poskušali ponoviti še pri drugih naših naložbah v prihodnosti«.

Z novim 5 milijonskim financiranjem bo Celtra nadaljevala prodor na ameriškem tržišču. Njihov produkt Celtra AdCreator je med vodilnimi rešitvami za mobilno oglaševanje, uporabniki pa so veliki medijski portali in ponudniki mobilnih aplikacij (NBC Universal, Washington Post, Pandora ter številni drugi), vodilne oglaševalske mreže (JumpTap, Mojiva, AdMob, Google, Microsoft Advertising) ter agencije (HAVAS, Digitas). Celtrina rešitev omogoča zelo učinkovito in enostavno kreiranje mobilih baner oglasov za naprednejše telefone in operacijske sisteme iOS, Android, ter RIM-ov OS. Platforma uporabnikom omogoča celovito upravljanje kampanij in distribucijo baner oglasov preko različnih posrednikov v  oglaševalskem sistemu. Celtra ponuja celo vrsto naprednih orodij, ki pomagajo oglaševalcem izboljšati rezultate mobilnih oglaševalskih kampanij in s tem povečati njihovo donosnost.


Ameriški trg mobilnega oglaševanja bo v letošnjem letu presegel 1.1 milijarde dolarjev , do leta 2014 pa naj bi po ocenah analitikov presegel 4.5 mrd dolarjev. Z enako hitrostjo se povečujejo tudi nekateri razviti evropski in azijski trgi. Celtra ima ambicije postati vodilno globalno podjetje na področju tehnologij za mobilno oglaševanje.
Fairhaven Capital in GrandBanks Capital imata dolgo tradicijo investiranja v podjetja, ki se ukvarjajo z mobilnimi tehnologijami. Med drugimi so investirali v ThirdScreenMedia (prevzet s strani AOL-a) in Enpocket, ki ga je za 300 milijonov dolarjev prevzela Nokia. Z investicijo v Celtro se bosta Celtri pridružila tudi dva nova člana nadzornega sveta Tim Wright in Mark Hatfield.

 

Nazaj