Slovenska oglaševalska zbornica izbira najboljše mlade kreativce

13.01.2014

Slovenska oglaševalska zbornica je objavila razpis za izbor dveh mladih kreativcev, ki bosta Slovenijo predstavljala na mednarodnem oglaševalskem festivalu Cannes Lions 2014.

Tema letošnjega razpisa, na katerem lahko sodelujejo pari mladih kreativcev (tekstopisec in oblikovalec oz. umetniški direktor), ki so rojeni po 20. juniju 1986, je Tekstanje (sms-i, FB statusi, tviti…) med vožnjo. Prijava del je brezplačna.

Osnovni cilj komunikacije je, da tekstanje (ne glede na vrsto: SMS, MMS, FB statusi, tvitanje …) za volanom postane socialno nesprejemljivo dejanje. S komunikacijo nagovarjamo mlade voznike, stare od 18 do 25 let. V Sloveniji mobilni telefon med vožnjo uporablja 25 % voznikov, tretjina jih pri tem tudi sprejema in pošilja tekstualna sporočila (sms, tvit, FB objave, brskanje po spletu, uporaba instagrama itd.). Med tekstanjem je pogled preusmerjen s ceste na zaslon v povprečju za 4,6 sekunde, reakcijski čas pa je zaradi tega za tretjino daljši, kar je enako kot pri opitosti z 0,8 promila alkohola v krvi. Telefon v avtomobilu tako postaja nevarnejši od alkohola.

Pari mladih kreativcev morajo izdelati spletno oziroma mobilno rešitev, ki seveda lahko  povezuje ali zajema tudi druge kanale. Slovenska oglaševalska zbornica prijave sprejema do 24. februarja 2014.

Podrobnejše informacije o razpisu in pravilih udeležbe

Vsa prispela dela bo ocenila žirija 23. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo v Portorožu potekal med 26. in 28. marcem. Najboljši par mladih kreativcev, ki se bo za nagrado udeležil tekmovanja mladih kreativcev na festivalu Cannes Lions 2014, bo razglašen na slavnostni podelitvi nagrad v petek, 28. marca, zvečer.

Nazaj