Kako naj inovatorji svoj izum spravijo na trg

24.10.2012

8. nasvetov kako naj inovatorji svoj izum spravijo na trg.

Kako naj inovatorji svoj izum spravijo na trg

  1. Inovator naj se odloči, ali bo izumljal za svoj konjiček, kar počne večina izumiteljev upokojencev, ali bo inoviral po meri kupcev (custom-made) in zagotovil serijsko proizvodnjo izumov (industrializacija), kar že na začetku zahteva veliko denarja.
  2. Če je inovatorjev cilj industrializacija, je dobro, da svoj izum ponudi podjetju, ki se ukvarja s sorodno dejavnostjo in bo inovacijo lažje sprejelo.
  3. Računajte, da lahko vaša inovacija doživi velik odpor zaposlenih v razvoju in prodaji podjetja, ki kupi vaš izum. Če jih vaš izum ogroža, lahko to odločilno vpliva na uspešnost prodaje, zato spremljajte odzive zaposlenih na inovacijo in poskušajte odpraviti napetosti takoj, ko jih opazite.
  4. Inovator mora s svojim izumom prepričati lastnika podjetja, ne direktorja. Lastniki radi slišijo za izdelke z visoko dodano vrednostjo, pri katerih se naložba hitro povrne. Pritegne jih, ko inovator prevzame skrb za vse faze do industrializacije, svoje plačilo pa veže na uspešnost prodaje.
  5. Ko inovator spravi svoj izum do začetka industrijske proizvodnje, ima največ možnosti, da najde kupca ali ekskluzivnega prodajnega zastopnika, ki inovatorju plačuje mesečni pavšalni znesek, povezan z uspešnostjo prodaje.
  6. Inovator naj za vsak inovativen izdelek naredi družino evolucij – različnih izpopolnjenih verzij osnovnega izdelka tako, da pri vsaki zviša prodajno ceno izpolnjenega izdelka in zniža njegovo nabavno ceno. Izpopolnjene verzije naj postopno predstavi, denimo na dve leti. Tako se izogne škodi, ki nastane pri kopiranju izvirnih izdelkov.
  7. Izogibajte se partnerstvom pri projektih s sorodniki in prijatelji. Partnerstvo mora biti strogo profesionalna povezava, kjer je od začetka jasno, koliko je kdo prispeval k projektu in kaj so čigave naloge in obveznosti.
  8. Pravi inovator mora izpolniti vsakršno naročilo, tudi ob pomoči zunanjih strokovnjakov (outsourcing) za področja, za katera je sam premalo podkovan.
Nazaj