Paloma z inovacijami utrjuje svoj tržni položaj

21.03.2012

Paloma d.d. iz Sladkega Vrha je že pred časom napovedala plasiranje svetovne inovacije kot del arsotimenta. Inovativno servieto PALBIB je izumil znani slovenski inovator Peter Florjančič.

Serviete bodo pod blagovno znamko Paloma professional Palbib prodajali po vsem svetu. K uspešni realizaciji ciljev, zadanih za leto 2012, jih bo vodilo predvsem uvajanje novih linij izdelkov z visoko dodano vrednostjo.

Multifunkcionalno servieto je mogoče uporabiti na sedem načinov, namenjena pa je predvsem HoReCa področju, ki pokriva segment hotelov, restavracij in cateringa. Za izdelovanje te novosti, ki jo je slovenski izumitelj predstavil le Palomi, so se skupaj s hčerinskim podjetjem Paloma PIS d.o.o. odločili za investicijo v stroj, in sicer v vrednosti 1,3 milijona evrov. Stroj lahko v eni izmeni proizvede do 450.000 kosov serviet. Projekt je dober primer odličnega sodelovanja med matičnim podjetjem in hčerinsko družbo na področju vlaganj v tehnološki razvoj in ohranjanja delovnih mest. Več o možnosti uporabe inovativne serviete si lahko preberete tukaj.

Paloma, ki je pretežno izvozno naravnano podjetje, ustvari več kot 85 % prihodkov od prodaje na tujih trgih in se umešča med najmočnejše blagovne znamke v kategorijah izdelkov široke potrošnje v regiji JV Evrope. Prav zato bodo v prihodnje velik poudarek dali trženju programa serviet, kjer uvajajo nove in inovativne produkte, med katere sodi tudi blagovna znamka Paloma professional Palbib. Papirnate serviete odlikuje poleg elegantnega in slavnostnega videza tudi funkcionalnost, zasnovane pa so bile predvsem z mislijo na uporabnika.

Nazaj